Veijo

Hei, kävisittekö ilmoittamassa Nimenhuudossa KYLLÄ TAI EI keskiviikon keilaukseen ja klubikokoukseen. Pitää ilmoittaa vahvuus tarjoiluja varten. Voi lisätä myös kommentin aikooko keilata. 5 rataa/20 henkilöä on varattu nyt ja 19 on ilmoittautunut.
Kiitos!
Terveisin Veijo

Marja-Leen

Vastasin in

Pekka

Olen Härmässä sporttipäivillä

Marja-Leen

Tee koronatesti, tautia liikkeellä, minulla tänään testi positiivinen😪

Veijo

Hei, joudumme siirtämään syntymäpäivien muistamisia seuraavaan kokoukseen, kun ollaan Kirsikassa. Tiloihin ei saa tuoda omia juomisia eikä syömisiä. Ali ei myös pääse kokoukseen. Toivottavasti "synttärisankarit" eivät pety, Teitä tullaan kuitenkin vielä huomioimaan. Onpahan sitten useita juhlijoita samalla kertaa.

Toimi

Ok. Saapahan useamman kupillisen ja isomman kakkupalan! (-:

🤣👍

Jukka

Ikävä kyllä tällä kertaa en pysty osallistumaan. Samaan aikaan on Oulun Ynnin järjestämien Oulun koulujen yleisurheilukilpailuiden suunnittelukokous.